Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

Congratulation, on this beautiful day !






Foto : Aina


Hei herlige bloggevenner, håper dere hadde en deilig helg !

I dag har jeg plukket og plukket. Jeg stod kne bøyd til jeg fikk vondt, men jeg måtte bare ha en til, og en til og enda en. Det var så mange fine jeg ville ha med meg. Så stod jeg der til slutt og tenkte at nå må jeg skynde meg hjem, så de vakre blomstene ikke ville visne fra meg. Det finnes vel ikke noe nydeligere på denne Årstiden enn et teppe i skogen av Hvitveis ?? Å det er som om øynene nesten triller ut, som om jeg var et lite barn igjen. Dere er vel enig, Våren gir oss mye og være glad for !!

På denne herlige Vår dagen vil jeg gratulere vinnerne av min 8 giveaway. Av 297 kreative kvinner har jeg plukket ut 3. Jeg takker samtidig av hele mitt hjerte for varmen og generøsiteten jeg har mottatt av alle som leser min blogg. Det verdsetter jeg enormt mye !!

Min mann har hjulpet til og trukket ut tilfeldige numre. Og dette er vinnerne :

1. Premie/Prize - Nr. 48 - Zaira, Little Emma English Home, Italy
2. Premie/Prize - Nr. 87 - Jacqueline, Home , United Kingdom
3. Premie/Prize - Nr. 218 - Elizabeth, The adventures of Elizabeth, USA


* Please contact me, so I can send off your gifts !
E-mail : vinterhvitt@online.no


En varm klem og Gratulasjon til alle 3 !
~ Aina ~

Yorum Gönder

0 Yorumlar